piątek, 12 kwietnia 2019

Jak to się... I Moja przygoda z gitarą

Witam, witam!
W pierwszym poście było jedynie wprowadzenie do tego o czym będe pisać.
Dziś opiszę wam jak się zaczęła moja gitarowa przygoda 😂
Przede wszystkim zaczęło się od tego że marzyłam o tym żeby grać na jakimś instrumencie 🎼🎷
Z racji, że bardzo podobał mi się dźwięk oraz różnorodne zastosowanie gitary to wybór był prosty.
(Bo w końcu można zabrać ten instrument wszędzie i z muzyką zawsze jest raźniej i weselej)
Po wyborze bardzo często oglądałam różne poradniki na youtubie itp.
W dodatku wujek odstąpił mi swój instrument, niestety był okropnie zniszczony 🥊😟
Dlatego 2 lata temu pod choinkę dostałam właśnie gitarę *_*
Od tego momentu wszystko zaczęło się troszkę komplikować, bo sama nie mialam pojęcia od czego właściwie zacząć😰
Wraz z rodzicami postanowiliśmy, że od początku nowego roku szkolnego będę uczęszczać na lekcje gry do szkoły muzycznej.

Ciągu dalszego spodziewajcie się w drugi piątek każdego miesiąca, nie chce się aż tak rozpisywać w jednym opowiadanku mojej historii.

Żegnam i pozdrawiam,
Ewelina 👋💕

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEJKA TU GOŁĄB ^^

Hejka! Z tej storny ~Gołąb i to jest moj pierwszy post na tym blogu, więc powiedzmy ze bedzie to post ,,powitalny" Z informacji o mni...