sobota, 15 czerwca 2019

HEJKA TU GOŁĄB ^^


Hejka! Z tej storny ~Gołąb i to jest moj pierwszy post na tym blogu, więc powiedzmy ze bedzie to post ,,powitalny"
Z informacji o mnie to; Hej mam na imię Oliwia i mam 14 lat, chodzę do 7 klasy *no za pare dni wakacje i skończę tą 7 klase ale shhh*. Moją pasją jest... No i właśnie. Ja nie mam jednej pasji. Mam tysiące pasji ktore zmieniają sie z każdym dniem. Kiedyś jeździłam konno, chodziłam na zajęcia teatralne i plastyczne, pare razy byłam tez na zajęciach z tańca a teraz nie mam nic wspólnego z żadna z tych rzeczy 😂 Aktualnie Interesuje się aktorstwem, fotografią, ucze sie Francuskiego, uwielbiam gotować, a po Wakacjach zamierzam wrócić do zespołu Harcerzy! *mialam rok przerwy ze względow osobistych* Marzę by w przyszłości zostać psychologiem, ale kto wie moze za tydzień bedę chciala zostać Atronautą 😂
Takze tak naprawdę nie wiem na jaki temat beda moje posty, chciałabym dostać trochę luzu zeby móc mówić o wszystkim co mnie interesuje ❣
Na dzisiaj juz wszystko widzimy sie jutro z moim pierwszym postem bardziej na temat, trzymajcie kciuki haha 😂 Milego dnia! ❤   ~Gołąb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEJKA TU GOŁĄB ^^

Hejka! Z tej storny ~Gołąb i to jest moj pierwszy post na tym blogu, więc powiedzmy ze bedzie to post ,,powitalny" Z informacji o mni...