sobota, 11 maja 2019

Jak wygl膮daj膮 zaj臋cia gry na gitarze?

Hejka to znow ja!
Jesli szukacie odpowiedzi na pytanie z tematu to zapraszam do przeczytania 😁
Moja historia:
Zostalam zapisana na lekcje próbną w poniedziałek o godzinie 14.30, lecz niestety o tej samej godzinie konczylam lekcje w szkole, wiec oczywiscie sie spoznilam...
Po przybyciu do sali zobaczyłam dziewczyne, ktora miala miec ze mna lekcje.👩
Pan dla zachety zagral kilka piosenek na gitarze i z racji, ze przyszlam pozniej to kazal mi zgadywac te melodie 🤔
(Ta dziewczyna swoje zgadywala juz wczesniej 😂)
Po tym pozwolil nam wziac gitary🎸 i zaczelismy juz na probnej lekcji grac jakies melodie.🎼
Pan przelozyl nam lekcje o godzine pozniej zebym mogla jakos dotrzec na czas.⏰
Od tej pory lekcje mam i 15.30 🕞
A szkoła muzyczna przeniosla sie duzo blizej mojej szkoly🗺
wiec wszystko wyszlo na dobre.😄

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

HEJKA TU GO艁膭B ^^

Hejka! Z tej storny ~Go艂膮b i to jest moj pierwszy post na tym blogu, wi臋c powiedzmy ze bedzie to post ,,powitalny" Z informacji o mni...